صغرا

  • ۰
  • ۰
طرح

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:27

فهرست مطالب

سیستم هزینه یابی دزدگیر خودرو

تعریف، ویژگیها و مشخصات فنی محصول

نام و کاربرد محصول

طبقه بندی محصول

مشخصات فنی محصول

بسته بندی محصول

نتیجه گیری

1- ارائه روشهای مختلف تولید

تشریح جامع فرآیند منتخب

بررسی ایستگاهها، مراحل و شیوه های کنترل کیفیت

نقشة&zwnj استقرار ماشین آلات

برآورد پرسنل تولیدی

الف) مدیریت

ب) پرسنل اداری، مالی و خدماتی

ج) پرسنل تأسیسات و تعمیرگاه

محاسبه سطح زیربنا و مساحت مورد نیاز

هزینه خدمات نیروی انسانی

جمع بندی اجزاء و برآورد سرمایه در گردش

مقدمه

هر محصول ویژگیها و مشخصات خاصی دارد که پیش از هر گونه بررسی فنی، مالی و اقتصادی طرح، لازم است این خصوصیات به درستی شناخته شوند. شناخت صحیح مشخصات و انواع مختلف محصول، بدون تردید، راهنمای مناسبی جهت تصمیم گیریهای لازم در انتخاب روش و عملیات تولید و محاسبات بعدی مورد نیاز خواهد بود.

در این ارتباط یکی از مؤثرترین روشهای قابل استفاده، به کارگیری استانداردهای مدون ملی و جهانی هر یک از محصولات می باشد. علاوه بر این جهت بررسی بازار لازم است تا شماره تعرفه گمرکی (نامگذاری بروکسل) محصولات نیز مشخص گردد تا درباره روند واردات و صادرات محصول و مقررات آن شناخت لازم حاصل شود.

تعریف، ویژگیها و مشخصات فنی محصول

در این بخش نام و کاربرد، طبقه بندی، مشخصات فنی، بسته بندی، شماره تعرفه گمرکی و استانداردهای محصول مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نام و کاربرد محصول

نام محصول دزدگیر خودرو کاربرد آن به عنوان وسیله ای هوشمند جهت پیشگیری از سرقت خودرو از طریق اعلام صدا توسط آژیر مخصوص یا بوق می باشد.

طبقه بندی محصول

به طور کلی طبقه بندی دزدگیرها براساس راه اندازی آن قابل تفکیک می باشد که از آن جمله سیستمهای عملکردی کلید فشاری، سنسور مغناطیسی، سنسور نوری و نیز سنسورهای ارتعاشی یا ضربه ای قابل ذکر خواهند بود که سیستم مورد نظر در این طرح شامل واحد مرکزی و فرمان کنترل از راه دور جهت کاربری در نوع ارتعاشی (ضربه ای) می باشد.

مشخصات فنی محصول

سیستم دزدگیر مورد نظر دراین طرح از نوع حساس در مقابل لرزش یا ضربه می باشد که در اثر تحریک شدن درب از طریق پمپهای عمل کننده درب باز کن فعال می گردد و دارای ویژگیهای ذیل می باشد:

  • برق مصرفی DC12V
  • مکانیزم عملکرد الکترونیکی
  • فرمان کنترل از راه دور جهت فعال یا غیرفعال نمودن سیستم

بسته بندی محصول

این محصول به صورت تک واحدی در جعبه مقوایی به ابعاد 20× 15× 5 سانتیمتر با بستر داخلی از جنس یونولیت جهت محافظت از صدمات ناشی از ضربه و خطر سقوط درحمل و نقل و انبار محصول به بازار عرضه می گردد.



دریافت‌فایل



لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-101991-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%aa%d9%88%d8%ac%db%8c%d9%87%db%8c-%d8%ae%d8%b7-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%db%8c%d8%a7%d8%a8/
  • ۹۵/۰۶/۱۴
  • tyusre vcjll

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی