
لینک *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه11
فهرست مطالب
تحقیقات ناکافی
استانداردسازی
تفکر جهانی و عملکرد محلی
استراتژی&zwnj های بازاریابی محلی
▪ استراتژی سوم
▪ استراتژی چهارم
- استراتژیهای بازاریابی محلی
بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه&zwnj ای
یکی از موضوعات بحث برانگیز که امروزه در مورد بازاریابی کالاهائی که قابلیت رقابت و عرضه&zwnj ی آنها در سطح بین&zwnj المللی وجود دارد، این است که آیا شرکت&zwnj های عرضه&zwnj کننده&zwnj ی این محصولات بایستی در ارتباط با فعالیت&zwnj های بازاریابی خود یک استراتژی واحد برای بازاریابی در سطح جهانی اتخاذ کنند و یا برای هر منطقه از جهان بایستی استراتژی&zwnj های بازاریابی متناسب با آن مناطق به&zwnj کار گرفته شود؟
یکی از موضوعات بحث برانگیز که امروزه در مورد بازاریابی کالاهائی که قابلیت رقابت و عرضه&zwnj ی آنها در سطح بین&zwnj المللی وجود دارد، این است که آیا شرکت&zwnj های عرضه&zwnj کننده&zwnj ی این محصولات بایستی در ارتباط با فعالیت&zwnj های بازاریابی خود یک استراتژی واحد برای بازاریابی در سطح جهانی اتخاذ کنند و یا برای هر منطقه از جهان بایستی استراتژی&zwnj های بازاریابی متناسب با آن مناطق به&zwnj کار گرفته شود؟ تأکید بازاریابی جهانی بیشتر بر فروش محصولاتی مشابه همراه با تبلیغات یکسان در سرتاسر جهان است. این راهبرد در حقیقت دلالت بر آن دارد که جهان و اجزای آن روزبه&zwnj روز در حال یکنواخت شدن و همشکل شدن است و ساکنان جهان رفته&zwnj رفته چیزهای مشابهی را طلب می&zwnj کنند. یکی از دلایلی که بازاریابی جهان روز&zwnj به&zwnj روز مؤثرتر واقع می&zwnj وشد آن است که شبکه&zwnj ی ارتباطات جهانی دسترسی هر چه بهتر را به بازارهای بیشتری در سرتاسر جهان امکان&zwnj پذیر می&zwnj سازد. به&zwnj عنوان مثال شبکه&zwnj ی سی&zwnj ان&zwnj ان (CNN) امروزه ۷۸ میلیون خانوار را در یکصد کشور تحت پوشش خود دارد و یا مخاطبان ام&zwnj تی&zwnj وی (MTV) شامل ۳۱۰ میلیون&zwnj نفر در ۷۸ کشور هستند.از طرف دیگر فلسفه&zwnj ی بازاریابی محلی یا منطقه&zwnj ای این است که نیازهای مشتریان از کشوری به کشور دیگر متفاوت است و شما بایستی کالاهای تجاری و همچنین تبلیغات مربوط به آن را با توجه
تحقیقات ناکافی
استانداردسازی
تفکر جهانی و عملکرد محلی
استراتژی&zwnj های بازاریابی محلی
▪ استراتژی سوم
▪ استراتژی چهارم
- استراتژیهای بازاریابی محلی
بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه&zwnj ای
یکی از موضوعات بحث برانگیز که امروزه در مورد بازاریابی کالاهائی که قابلیت رقابت و عرضه&zwnj ی آنها در سطح بین&zwnj المللی وجود دارد، این است که آیا شرکت&zwnj های عرضه&zwnj کننده&zwnj ی این محصولات بایستی در ارتباط با فعالیت&zwnj های بازاریابی خود یک استراتژی واحد برای بازاریابی در سطح جهانی اتخاذ کنند و یا برای هر منطقه از جهان بایستی استراتژی&zwnj های بازاریابی متناسب با آن مناطق به&zwnj کار گرفته شود؟
یکی از موضوعات بحث برانگیز که امروزه در مورد بازاریابی کالاهائی که قابلیت رقابت و عرضه&zwnj ی آنها در سطح بین&zwnj المللی وجود دارد، این است که آیا شرکت&zwnj های عرضه&zwnj کننده&zwnj ی این محصولات بایستی در ارتباط با فعالیت&zwnj های بازاریابی خود یک استراتژی واحد برای بازاریابی در سطح جهانی اتخاذ کنند و یا برای هر منطقه از جهان بایستی استراتژی&zwnj های بازاریابی متناسب با آن مناطق به&zwnj کار گرفته شود؟ تأکید بازاریابی جهانی بیشتر بر فروش محصولاتی مشابه همراه با تبلیغات یکسان در سرتاسر جهان است. این راهبرد در حقیقت دلالت بر آن دارد که جهان و اجزای آن روزبه&zwnj روز در حال یکنواخت شدن و همشکل شدن است و ساکنان جهان رفته&zwnj رفته چیزهای مشابهی را طلب می&zwnj کنند. یکی از دلایلی که بازاریابی جهان روز&zwnj به&zwnj روز مؤثرتر واقع می&zwnj وشد آن است که شبکه&zwnj ی ارتباطات جهانی دسترسی هر چه بهتر را به بازارهای بیشتری در سرتاسر جهان امکان&zwnj پذیر می&zwnj سازد. به&zwnj عنوان مثال شبکه&zwnj ی سی&zwnj ان&zwnj ان (CNN) امروزه ۷۸ میلیون خانوار را در یکصد کشور تحت پوشش خود دارد و یا مخاطبان ام&zwnj تی&zwnj وی (MTV) شامل ۳۱۰ میلیون&zwnj نفر در ۷۸ کشور هستند.از طرف دیگر فلسفه&zwnj ی بازاریابی محلی یا منطقه&zwnj ای این است که نیازهای مشتریان از کشوری به کشور دیگر متفاوت است و شما بایستی کالاهای تجاری و همچنین تبلیغات مربوط به آن را با توجه

لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-105277-%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%82/
- ۹۵/۰۶/۲۶