صغرا

  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه11

فهرست مطالب

تحقیقات ناکافی

استانداردسازی

تفکر جهانی و عملکرد محلی

استراتژی&zwnj های بازاریابی محلی

استراتژی سوم

استراتژی چهارم

  • استراتژیهای بازاریابی محلی

بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه&zwnj ای

یکی از موضوعات بحث برانگیز که امروزه در مورد بازاریابی کالاهائی که قابلیت رقابت و عرضه&zwnj ی آنها در سطح بین&zwnj المللی وجود دارد، این است که آیا شرکت&zwnj های عرضه&zwnj کننده&zwnj ی این محصولات بایستی در ارتباط با فعالیت&zwnj های بازاریابی خود یک استراتژی واحد برای بازاریابی در سطح جهانی اتخاذ کنند و یا برای هر منطقه از جهان بایستی استراتژی&zwnj های بازاریابی متناسب با آن مناطق به&zwnj کار گرفته شود؟

یکی از موضوعات بحث برانگیز که امروزه در مورد بازاریابی کالاهائی که قابلیت رقابت و عرضه&zwnj ی آنها در سطح بین&zwnj المللی وجود دارد، این است که آیا شرکت&zwnj های عرضه&zwnj کننده&zwnj ی این محصولات بایستی در ارتباط با فعالیت&zwnj های بازاریابی خود یک استراتژی واحد برای بازاریابی در سطح جهانی اتخاذ کنند و یا برای هر منطقه از جهان بایستی استراتژی&zwnj های بازاریابی متناسب با آن مناطق به&zwnj کار گرفته شود؟ تأکید بازاریابی جهانی بیشتر بر فروش محصولاتی مشابه همراه با تبلیغات یکسان در سرتاسر جهان است. این راهبرد در حقیقت دلالت بر آن دارد که جهان و اجزای آن روزبه&zwnj روز در حال یکنواخت شدن و همشکل شدن است و ساکنان جهان رفته&zwnj رفته چیزهای مشابهی را طلب می&zwnj کنند. یکی از دلایلی که بازاریابی جهان روز&zwnj به&zwnj روز مؤثرتر واقع می&zwnj وشد آن است که شبکه&zwnj ی ارتباطات جهانی دسترسی هر چه بهتر را به بازارهای بیشتری در سرتاسر جهان امکان&zwnj پذیر می&zwnj سازد. به&zwnj عنوان مثال شبکه&zwnj ی سی&zwnj ان&zwnj ان (CNN) امروزه ۷۸ میلیون خانوار را در یکصد کشور تحت پوشش خود دارد و یا مخاطبان ام&zwnj تی&zwnj وی (MTV) شامل ۳۱۰ میلیون&zwnj نفر در ۷۸ کشور هستند.از طرف دیگر فلسفه&zwnj ی بازاریابی محلی یا منطقه&zwnj ای این است که نیازهای مشتریان از کشوری به کشور دیگر متفاوت است و شما بایستی کالاهای تجاری و همچنین تبلیغات مربوط به آن را با توجه

تحقیقات ناکافی

استانداردسازی

تفکر جهانی و عملکرد محلی

استراتژی&zwnj های بازاریابی محلی

استراتژی سوم

استراتژی چهارم

  • استراتژیهای بازاریابی محلی

بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه&zwnj ای

یکی از موضوعات بحث برانگیز که امروزه در مورد بازاریابی کالاهائی که قابلیت رقابت و عرضه&zwnj ی آنها در سطح بین&zwnj المللی وجود دارد، این است که آیا شرکت&zwnj های عرضه&zwnj کننده&zwnj ی این محصولات بایستی در ارتباط با فعالیت&zwnj های بازاریابی خود یک استراتژی واحد برای بازاریابی در سطح جهانی اتخاذ کنند و یا برای هر منطقه از جهان بایستی استراتژی&zwnj های بازاریابی متناسب با آن مناطق به&zwnj کار گرفته شود؟

یکی از موضوعات بحث برانگیز که امروزه در مورد بازاریابی کالاهائی که قابلیت رقابت و عرضه&zwnj ی آنها در سطح بین&zwnj المللی وجود دارد، این است که آیا شرکت&zwnj های عرضه&zwnj کننده&zwnj ی این محصولات بایستی در ارتباط با فعالیت&zwnj های بازاریابی خود یک استراتژی واحد برای بازاریابی در سطح جهانی اتخاذ کنند و یا برای هر منطقه از جهان بایستی استراتژی&zwnj های بازاریابی متناسب با آن مناطق به&zwnj کار گرفته شود؟ تأکید بازاریابی جهانی بیشتر بر فروش محصولاتی مشابه همراه با تبلیغات یکسان در سرتاسر جهان است. این راهبرد در حقیقت دلالت بر آن دارد که جهان و اجزای آن روزبه&zwnj روز در حال یکنواخت شدن و همشکل شدن است و ساکنان جهان رفته&zwnj رفته چیزهای مشابهی را طلب می&zwnj کنند. یکی از دلایلی که بازاریابی جهان روز&zwnj به&zwnj روز مؤثرتر واقع می&zwnj وشد آن است که شبکه&zwnj ی ارتباطات جهانی دسترسی هر چه بهتر را به بازارهای بیشتری در سرتاسر جهان امکان&zwnj پذیر می&zwnj سازد. به&zwnj عنوان مثال شبکه&zwnj ی سی&zwnj ان&zwnj ان (CNN) امروزه ۷۸ میلیون خانوار را در یکصد کشور تحت پوشش خود دارد و یا مخاطبان ام&zwnj تی&zwnj وی (MTV) شامل ۳۱۰ میلیون&zwnj نفر در ۷۸ کشور هستند.از طرف دیگر فلسفه&zwnj ی بازاریابی محلی یا منطقه&zwnj ای این است که نیازهای مشتریان از کشوری به کشور دیگر متفاوت است و شما بایستی کالاهای تجاری و همچنین تبلیغات مربوط به آن را با توجه



دریافت‌فایل



لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-105277-%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%82/
  • ۹۵/۰۶/۲۶
  • tyusre vcjll

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی