چگونه فرصت یادگیری را در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی تقسیم کنیم؟

;
;
;
;
;
;
;
;
;
نوع فایل:ورد قابل ویرایش
تعداد صفحه:43
قیمت:3500 تومان
دانلود و خرید به صورت آنلاین
;
فهرست مطالب
چکیده 1
مقدمه ........... ...2
تعاریف و مفاهیم 4
ابزارهای اطلاعاتی 19
پیشینه تحقیق 19
یافته های علمی 24
تجزیه و تحلیل 29
ارائه راه حل های موقت 30
شواهد ۲ 40
پیشنهادات 42
منابع 43
چکیده
یکی از شرایط ویژه که در آن معلمان به مقتضای شرایط می بایست کار یاددهی – یادگیری را به پیش ببرند ، وجود مدارس کوچک با کلاسهای چند پایه است . در این مدارس تعداد دانش آموزان کم بوده و این مدارس در نقاط دور افتاده تشکیل می شوند . تنوع پایه های تحصیلی ، کوچک بودن محیط کلاس ، نبود مواد آموزشی و تجهیزات آموزشی و پرورشی از جمله مشکلات و شرایطی است که در این گونه محیط های آموزشی حکم فرماست و با وجود این شرایط انتظار می رود که پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و عملکرد آموزشی معلم و فرایند یادگیری در این مدارس همانند سایر مدارس به پیش برود .
واژگان کلیدی : پایه ابتدایی – چند پایه – یادگیری – پیشرفت تحصیلی

لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-110548-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d9%81%d8%b1%d8%b5%d8%aa-%db%8c%d8%a7%d8%af%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%b1%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%b3%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%86%d9%86/
- ۹۵/۰۷/۱۳