صغرا

  • ۰
  • ۰

تعمیرات سخت افزار

مقدمه
تحقیق علمی
توجیه اقتصادی
برنامه زمانبندی
کروکی ساختمان
تجهیزات خط تولید
چارت سازمانی
محاسبات مالی
شرح وظایف اعضا
محاسبات غیر مالی
15 صفحه
برای شروع به انجام هر کاری بایستی یک توجیه اقتصادی وجود داشته باشد؛چرا که هدف از انجام هر کاری ارائه محصول یا خدمات در قبال کسب درآمد است.حال چنانچه مقدار هزینه های پرداختی جهت انجام یک کار با درآمد حاصل از آن هماهنگی نداشته باشد،آن کار از منظر تئجیه اقتصادی کاری مقرون به صرفه نیست.

پس باید قبل از شروع به انجام کاری یا سرمایه گذاری بر روی آن تمامی هزینه ها و مسائلی از این قبیل و همچنین میزان بازدهی کاردر صورت موفقیت سنجیده شود که به آن توجیه اقتصادی گویند.

اما در رابطه با تعمیرات سخت افزار با توجه به گسترش روزافزون رایانه و قطعات سخت افزاری،می توان به موفقیت در این کار امید بست.البته در این رابطه مسایلی همچون مکان مورد نظر برای کار،میزان جمعیت،سطح درآمد سرانه،تعداد واحدهای مشابه و ... نیز بایستی در نظر گرفته شود که در مورد عنوان فوق تمامی این موارد در نظر گرفته شده و می توان با یک برنامه ریزی مناسب به نتیجه مطلوب دست یافت.

پس تعمیرات سخت افزار را می توان از نظر توجیه اقتصادی مقبول دانست.البته ممکن است کار در ابتدا از منظر توجیه اقتصادی مقبول باشد ولی به دلایلی پس از شروع به کار با عدم موفقیت یا عدم بازدهی مناسب و مورد نظر روبرو شود که موجب شکست درکار شود.


دریافت‌فایل



لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-116939-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%ae%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1/
  • ۹۵/۱۰/۲۲
  • tyusre vcjll

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی